|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
zakdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: dk Status: Offline Point: 166 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2006 kl. 01:15 |
||
Jeg er i gang med at købe den kalibrerings dvd - Digital Video Essentials fra Axel, mit spørgsmål er skal jeg vælge den PAL udgave eller den NTSC mange tak på forhand |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
||
Såfremt du har et HDTV skal du have den HD-kalibreringsskive de sælger hos TC
![]() Redigeret af Naiera - 29-Oktober-2006 kl. 01:21 |
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Det forudsætter vel at du afspiller fra en HD-DVD afspiller? En "kalibrering" (hvadenten det er en professionel eller hjemmegjort med DVE, uden sammenligning i øvrigt) er en funktion af dit TV og din [HD-]DVD afspiller. |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
||
Du skal vælge PAL udgaven! Og så er den billigere fra Play.com (leveringstid normalt under en uge). /MichaelS |
|||
mvh MichaelS
|
|||
![]() |
|||
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
||
Men der er risiko for told fra Play. De sender fra Jersey. Har en gang betalt 120 kroner i told for en DVD der kostede 100 kroner. Leif |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
||
Nej, det er en helt normal DVD, der er udviklet til kalibrering af HDTV. Den skulle være en del nemmere at komme igennem end DVE. Jeg regner med selv at hente en på torsdag, for DVE'en er bare lidt for klodset. |
|||
![]() |
|||
zakdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: dk Status: Offline Point: 166 |
![]() |
||
Hej Naiera, hvad koster og hvor køber man den -helt normal DVD, der er udviklet til kalibrering af HDTV- i TC hjemmeside man kan ikke se den DVD du omtaler har også set på axels en (HD-DVD edition) for 150kr er den ,den sammen du snakke om?? DIGITAL VIDEO ESSENTIALS (HD-DVD EDITIONDIGITAL VIDEO ESSENTIALS (HD-DVD EDITION |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
The Calibrator har jeg kun hørt dårligt om. Den nye de har hos TC
skulle være den bedste kombination af brugervenlighed og
funktionalitet.
Redigeret af Naiera - 29-Oktober-2006 kl. 17:31 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, det er helt sikkert ikke den samme. Den du omtaler er til HD-DVD afspillere. Det er denne DVD jeg omtaler. Et samarbejde mellem Monster og ISF. Den koster så vidt jeg husker 230,-. |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Den er under Diverse. Tryk på Info.
Redigeret af Radiomanden - 29-Oktober-2006 kl. 21:06 |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er jo lige præcis ikke den jeg snakker om.
Jeg har aldrig sagt at den kalibrerings-DVD jeg omtaler kunne findes på Tape Connections hjemmeside. Jeg ved at de har den i butikken, fordi jeg så den da jeg købte mit plasma TV i torsdags. Redigeret af Naiera - 29-Oktober-2006 kl. 21:04 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Mange tak Naiera,jeg prøver imorgen at høre hvis TC kan sende med posten |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |