|
Chromecast Audio til indbygningshøjttaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2015 kl. 10:56 |
Hej,
Baderum renoveres - og der gives ordre om at der skal installeres højttalere i loft. Slut med Audiospillere derude.... Synes Sonos løsning er for dyr - Chromecast Audio eller en AppleTV kan vel tilfredsstille behovet for at streame noget musik fra en service eller bare fungere som radio. Har parcelhus - og kan lægge ekstra enhed på loftet over en højttaler. Forestiller mig en enkelt indbygningshøjttaler i det nye loft i baderummet. Men jeg behøver enten en aktiv ting - eller en lille forstærker mellem net-enheden og min højttaler. Hvad skal jeg investere i der for at gøre det billigt ? Lyden skal bare være "rimelig til radio..." - men jeg vil gerne have noget der ikke bruger en masse strøm - specielt i de mange timer enheden ikke benyttes ? tak for input |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |