|
Ny tuner |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ogodt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2015 kl. 14:09 |
Hej
![]() Jeg skal have skiftet min gammel "Hauppauge WinTV HVR-2200 PCI-E" tuner ud med en ny, vi har stofa og jeg vil opgradere til Windows 10 og regner med at bruge Kodi/DVB viewer, men der er jo sket en del og jeg synes ikke jeg kan finde en, er der nogen der har et forslag om det er intern eller usb er ligemeget, den skal i princippet kun bruges til at optage med. /Ole |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Ole,
Jeg har været meget igennem mht. TV-Tunere, og er endt på Digital Devices. En super tuner, som kan fås i forskellig typer og kan udvides med kortlæser, flere tunere mm.
|
|
![]() |
|
ogodt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Hej Kasper,
har du eventuelt et link, googler man Digital Devices kommer der en del ![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
Jeg har i mange år efterhånden anvendt henholdsvis en Terratec USB tuner samt en KNC PCI tuner i 2 af mine PC'ere. Begge fungerer fremragende sammen med DVBViewer. Der er ikke mulighed for kanaler der kræver kort hvis dette skulle være et ønske.
Jeg har Stofa.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Vil denne her ikke kunne klare det: http://www.hauppauge.se/site/products/data_hvr930c.html
Redigeret af ogodt - 25-November-2015 kl. 09:16 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10574 |
[QUOTE=ogodt]Vil denne her ikke kunne klare det: http://www.hauppauge.se/site/products/data_hvr930c.html[/QUOTE]
Linket virker ikke.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jeg prøver lige igen: http://www.hauppauge.se/site/products/data_hvr930c.html, kan ikke få indsæt link til at virke, så den kommer lige som copy/paste
|
|
![]() |
|
Ja, den vil virke, men det er dog en ugly remote. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den har DVB-C og MPEG4, kan også bruges med CA til betalingskanaler, der kan også optages fra externe enheder, så den kan det du vil med den. MEN, der står ikke noget om, under systemkrav, at den kan bruges til Win 10, så.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det kan jeg godt se, jeg gik ud fra dette ikke var et problem, hvis man kigger på Dustin eller proshop synes jeg ikke der kommer nogen frem, hvor skal jeg så kigge ??
|
|
![]() |
|
Sandheder med modifikationer: CI interface og CA modul skal tilkøbes separat og optagelse fra eksterne enheder er kun fra analoge kilder.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Hej Ole,
Det kommer her: http://digitaldevices.de/ Redigeret af Kasper Jensen - 25-November-2015 kl. 17:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |