|
Apple tv 4 - Black Friday |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2015 kl. 08:44 |
|
Jeg missede desværre powers tilbud på 989kr, så jeg efterlyser et nyt tilbud.
Så hvis nogen fanger noget, må i meget gerne poste et link:)
|
||
![]() |
||
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Power har det på Black Friday tilbud, til 989 igen. Se her: https://www.power.dk/blackfriday/computere-tablets-gaming-tilbehoer/ MVH Tommy
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Det har de ikke. Det er bare en skod side. Staus online er Grøn. Men hvis man kigger øverst til venstre, så står der slutsalg online. Hvis man klikker køb, går det godt, indtil man kigger i sin kurv, for så er den tom. Så Power har en mege skod side!
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
|
Såså...
Jeg har lige været i Power Odense og hente 1 stk. Apple tv4 til 989,- der var nok 10-12 i kurven endnu. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |