|
Surround Receiver - Black friday |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
scrotum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2015 kl. 17:56 |
Jeg ved ikke så meget om god lyd, men min gamle sony str-de585 er begyndt at drille og har tænkt jeg ville have noget bedre næste gang. Efter at have læst lyd og billedes sidste blad hvor yamaha rx-v779 blev årets bedste receiver tænkte jeg det skulle være sådan én. Kiggede mest efter TV da jeg tjekkede black friday tilbud og missede totalt at elgiganten havde den til 3333 kr ![]() Elgiganten har dog et andet "godt?" tilbud på Sony STRDN1060 til 2999,- Er det et godt tilbud? eller skal jeg droppe den og se om der kommer godt tilbud på v779 til januar? Jeg har ikke noget budget, andet end jeg vil købe det hvor jeg får mest kvalitet til prisen. Jeg er helt sikkert ikke nørdet og vil have noget hi end - men derfor må det godt være til at holde ud at høre musik og se film på ![]() Håber i vil guide mig lidt
![]() Redigeret af scrotum - 27-November-2015 kl. 17:58 |
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er helt sikker på at jeg har set 779 på bud et sted, men sidder kun med mobil lige pt
|
|
![]() |
|
scrotum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Ja den var hos elgiganten, men den er udsolgt. Har ikke set den andre steder, men kan da have misset det
|
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
![]() |
|
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
Ved ikke om du kan nøjes med Yamaha R-XV679 for så har Av Connection den til 3289 kroner i dag
|
|
allan
|
|
![]() |
|
1000 tak for jeres svar
![]() Hvad er forskellen på v779 og v679? ud over 200$ hvis man ser på denne side: http://www.crutchfield.com/S-nejOp0UqsjG/compare_022RXV679_022RXV779/Yamaha-RX-V679-vs-Yamaha-RX-V779.html og 5 watt samt en hdmi monitor output. 779 vejer 1,3 kg mere så der må være bedre komponenter i eller???
|
|
![]() |
|
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
Der er også preout til forskel viser dit eget link også, og så er det kun 0,6 kg der er i vægt forskel det andet er pounds
|
|
allan
|
|
![]() |
|
ja havde ikke lige set det var pund..
![]() kunne godt se der var nogle watt til forskel (går ud fra det er det du mener med preout) - det virker ikke som meget, men problemet er, at jeg ikke ved hvad det betyder i praksis/kvalitet ![]() Tror også jeg hælder mest til at sætte mig lidt mere ind i tingene og så vente med at købe - bare surt at gå glip af et godt tilbud hvis jeg kunne blive fint tilfreds med købet.
Redigeret af scrotum - 27-November-2015 kl. 21:05 |
|
![]() |
|
Preout er hvis du vil koble den sammen med en anden forstærker for at få mere kraft til eksempelvis fronthøjttalere (mener jeg helt bestemt ret mig i en fart hvis jeg tager fejl
![]() Tror ikke der er den store forskel på de to modeller udover det preout og ekstra hdmi udgang den smule i watt forskel burde ikke betyde det store.
Redigeret af jackyl - 27-November-2015 kl. 21:27 |
|
allan
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
779 har også to SUB-udgange - det mener jeg ikke 679 har.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Står sådan ud for preout ved 679: Subwoofer (2 x mono)
Og ud for 779 preout : 7.2ch Redigeret af jackyl - 27-November-2015 kl. 22:13 |
|
allan
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ok. Så ingen forskel der.
På Yamaha.dk kan du sammenligne de to direkte. Du sætter flueben ved begge og trykker sammenlign. Så er det let at se forskellene. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |