recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield Android TV black friday
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield Android TV black friday

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Shield Android TV black friday
    Sendt: 27-November-2015 kl. 13:23
Bare til info.
Elgiganten kører Black Friday tilbud på Nvidia Shield Android tv.
16 GB = 1200 kr
500 GB = 1800 kr
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 14:23
Komplett har dem også, men INKL. remote til 1249kr.
Der står dog ikke om det er et BF tilbud. 

https://www.komplett.dk/product/865348/elektronik/mediaspillere/players/nvidia-shield-console-16gbremote#

EDIT:
Ah ja, kan se Elgiganten har inkluderet remote også - det var ikke tydeligt i teksten i morges :) 

Redigeret af Juiceren - 27-November-2015 kl. 14:52
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 14:31
Elgigantens er også inkl. remote, læs lidt længere nede på siden. 

Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 16:43
tak for info, fik lige købt en :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 20:46
Det er godt nok en rigtig fin pris. Godt det næsten er 2 måneder siden jeg købte min, ellers ville jeg nok være lidt bitter over den merpris jeg har betalt :)
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 07:28
Har også bestilt en men hvordan er det hvis man har yousee musik. Kan man så installere yousee musik App og streame derfra?
I Kodi hvor meget kan man skalere med den lanzcos3 f. Eks?
Og sidst Bitstream kommer først i Kodi 17. Jarvis kan outputte det som pcm korrekt?
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 07:49
Man kan i hvert fald bitstreame pcm i den officielle Google playstore version.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 09:31
Jeg har ikke selv Yousee, så jeg kan ikke prøve det af. Jeg tror ikke at app'en er på playstore tv. Man kan sideloade mobil app'en, men jeg ved ikke om det virker. Ellers er der indbygget chromecast.
Kodi anvender billinær scaling ved dvd afspilning. Der er kun billinær og nearest neighbor.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 09:39
Tak for svaret. Lidt skuffende den ikke kan klare bedre end det i Kodi. Den har 256 stream processors så kan være det kommer. Mangler stadig en der kan hjælpe med yousee musik :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu