|
K: Sonos Play:1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Comp ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2015 kl. 09:18 |
Som emnet siger. Skal selvfølgelig være i god stand, og helst hvid. Henter gerne i Københavnsområdet.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du ikke finder nogen, så kører Sonos pt. tilbud på 2x Play:1 til 3000 kr.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
dog kun i dag
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Nej, det er da ikke begrænset til i dag? De har haft tilbuddet i over en uge nu. Det har intet med Black Friday at gøre.
http://www.sonos.com/da-dk/shop/2-room-starter-set https://www.hifiklubben.dk/streaming/sonos/sonos-play1-x-2-tradlos-hojttaler/ Hvor læser du slutdato henne? Redigeret af Torben Rasmussen - 27-November-2015 kl. 16:10 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Comp ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Status: Offline Point: 18 |
Tak - jeg har set tilbuddet, men den skal bruges til at supplere en fruen har i forvejen, så 2 ekstra er lidt overkill :)
|
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
Måske vi kunne splitte tilbuddet? Jeg er også ude efter en play 1 i hvid nemlig…?
|
|
![]() |
|
Det var selvfølgelig en mulighed, selv om jeg ærlig talt ikke er imponeret over besparelsen. Jeg lader lige denne stå og ser om nogen vil af med en, og hvis ikke, vender jeg lige tilbage.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |