|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2015 kl. 16:47 |
SOLGT
Redigeret af Voodoodolphins - 02-December-2015 kl. 19:25 |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
stadig til salg!
|
|
![]() |
|
op stadig til salg. Byd endelig hvis prisen er helt off.
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
1000
![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
noteret
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Du skulle ikke af en eller anden grund stå og mangle en SSD?
Jeg har en Samsung 850 EVO 500GB jeg gerne bytter lige over med hvis det kunne friste :-) |
|
![]() |
|
Ha du er lige en uge for sent ude. HAr lige købt 2x250 gb. Desværre ellers så jo.
Bare for en sikkerheds skyld, til hvis jeg ændre mening: Hvor gammel er den?
|
|
![]() |
|
har opdateret prisen til HBO 1000 kr og slå til pris 1700 kr.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Kvitteringen siger d. 23/9-2015
Dog først sat i maskine i sidste uge - men har så sent som i går købt ny maskine hvori der sidder en SSD som jeg beholder i stedet for. Crystal Disk Info siger 15 timers drift, så den er som ny på alle tænkelige måder. :-) Sender gerne et billede af CDI hvis det er. Der medfølger naturligvis original emballage og kvittering :-) Redigeret af fausing - 30-November-2015 kl. 18:45 |
|
![]() |
|
okay det er for fristende.
Jeg sætter dig som højest bud så. Jeg lader den her kører til på Onsdag. Man skal i byde mindst 1200 kr for at have højeste bud. (skal nok opdatere posten). Så fremt andre byder kan du bare byde, hvis du stadig er interesseret i det, din SSD plus what ever beløb det nu kræver at få top bud.
|
|
![]() |
|
Det lyder godt :-)
Skal lige sikre mig da jeg bor på Fyn at du er med på at vi sender hver vores vej? Redigeret af fausing - 01-December-2015 kl. 07:41 |
|
![]() |
|
Ja forsendelse er fint da jeg har org indpakningen til Ipaden. så det burde være nemt. Vi betaler bare hver vores porto i så fald. Men vi tager detaljerne hvis der ikke er andre bud på onsdag kl 20.00
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |