|
V: Onkyo TX-SR706 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2015 kl. 11:21 |
Ønsker at sælge min receiver da jeg gerne vil prøve noget andet. Den har formentlig en kondensator som har været for tidligt ny, hvilken resulterer i et manglende billede i forbindelse med opstart. Da jeg alligevel vil sælge overvejer jeg ikke at gøre mere ved den, og sælges as-is. Men hvad kan det give? NB! Når den først er tændt sker der ikke noget med billedet - det ser ud som det skal, og der er ingen udfald. Den blev senest brugt i går i 5 timer uden problemer. Den er ca. 4 år gammel baseret på hvad sælger har fortalt mig da jeg købte den. Den blev købt via recordere. Jeg har kassen og fjernbetjening samt mikrofon medfølger. Den har enkelte brugsspor på fronten. Kommer fra ikke-ryger hjem. Befinder sig i Esbjerg. Bytter evt. til noget Sonos.
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bumper lige denne her en tur.
Smid et bud - er du fiks på fingrene kan du her få en receiver med fint overskud til et anlæg i mellemstørrelse klassen ![]() |
|
![]() |
|
Faldt lige over denne her fra en tidligere tråd
Youtube how-to-do Redigeret af larsen_mgeic - 30-November-2015 kl. 11:23 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Har du tjekket om receiveren er dækket af ONKYO's udvidede garanti?
M.v.h. |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
http://digitalt.tv/onkyo-tilbyder-reparation-af-defekt-paa-visse-av-receiver-modeller/
her er Link , har lige fået lavet min nemlig.....
Redigeret af Swingking - 01-December-2015 kl. 01:22 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Er det ikke nemmere med et direkte link?
https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DNK&lang=en_GB M.v.h. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7238 |
Vurdering som defekt.
Med de fejl du beskriver så max 300 . |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |