recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Onkyo TX-SR706
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Onkyo TX-SR706

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Onkyo TX-SR706
    Sendt: 04-Februar-2015 kl. 11:21
Ønsker at sælge min receiver da jeg gerne vil prøve noget andet.

Den har formentlig en kondensator som har været for tidligt ny, hvilken resulterer i et manglende billede i forbindelse med opstart. Da jeg alligevel vil sælge overvejer jeg ikke at gøre mere ved den, og sælges as-is. Men hvad kan det give?

Receiveren har den enkelte fejl der som alle andre Onkyoer, formentlig har  noget med HDMI boardet at gøre. Fejlen består i at der ikke altid kommer billede igennem, selv om der er lyd. Det "eneste" det kræver er at man skifter indgang frem og tilbage igen, eller at man slukker ned for den og starter igen så kommer billedet.
NB! Når den først er tændt sker der ikke noget med billedet - det ser ud som det skal, og der er ingen udfald. Den blev senest brugt i går i 5 timer uden problemer.
Den er ca. 4 år gammel baseret på hvad sælger har fortalt mig da jeg købte den. Den blev købt via recordere. Jeg har kassen og fjernbetjening samt mikrofon medfølger. Den har enkelte brugsspor på fronten. Kommer fra ikke-ryger hjem.
Befinder sig i Esbjerg.

Bytter evt. til noget Sonos.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 11:20
Jeg bumper lige denne her en tur.

Smid et bud - er du fiks på fingrene kan du her få en receiver med fint overskud til et anlæg i mellemstørrelse klassen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 11:22
Faldt lige over denne her fra en tidligere tråd

Youtube how-to-do

Redigeret af larsen_mgeic - 30-November-2015 kl. 11:23
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 23:38
Har du tjekket om receiveren er dækket af ONKYO's udvidede garanti?

M.v.h.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 01:21
http://digitalt.tv/onkyo-tilbyder-reparation-af-defekt-paa-visse-av-receiver-modeller/

her er Link , har lige fået lavet min nemlig.....

Redigeret af Swingking - 01-December-2015 kl. 01:22
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 01:23
Er det ikke nemmere med et direkte link?
https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DNK&lang=en_GB

M.v.h.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 06:32
Vurdering som defekt.

Med de fejl du beskriver så max 300 .
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu