|
Bærbar/tablet + div.hardware |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2015 kl. 20:42 |
Efter en flytning til noget mindre var det blevet tid til en oprydning. Derfor skal disse ting sælges.
Alle priser er plus porto. Tingene befinder sig i Frederikshavn.
Bærbar/tablet. Samsung Ativ Smart PC500, model XE50011C Intel Atom 1,8GHz 2 GB ram 64 GB HDD 11,6" Touch skærm (1366x768) 3G simkort Opdateret til Windows 10 Den har ikke været brugt særligt meget. Batteriet er i god stand. PRIS 1300,- Linksys Wireless-N Range Extender N300, model RE2000-EU Er aldrig blevet brugt. Har kun været pakket ud og testet. PRIS 200,- ASUS Router RT-AC68U Har været brugt i ca. 8 måneder. Modeller har fået mange gode anbefaling, den har en god rækkevide på både 2,4GHz og 5GHz. SOLGT Netgear WiFi Range Extender WN3000RP Fungere fint. PRIS 100,- 2 stk. Mini tastaturer til mediecenter. Jeg har 2 stk. af disse tastaturer liggende. Men mener de kører via IF og de har en rækkevide på ca. 4-5 meter. Der sidder en lille trackpad øverst i hjørnet. De kan programmeres til at styrer et TV. SOLGT Priserne er køb nu. Men bud er også velkommen, men jeg syntes selv priser er sat fair. Skulle der, mod forventning, ikke være nogle bud til priser er deadline for bud mandag kl. 17 Redigeret af Brinken - 03-December-2015 kl. 17:06 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg vil godt købe en af de mini tastatur, sendes hvis du kan overtales til det, betaler selvføldig portoen
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Jeg har selv sådan et tastatur, og det er rigtig godt. Men du skal være opmærksom på, at du højst sandsynligt ikke kan få det til at virke direkte i en USB 2.0 port. Jeg har i hvert fald været nødt til at sætte en gammel USB 1.0 hub imellem, uanset hvilken af mine PC'ere jeg vil bruge det til.
Just for your information.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
Der er sendt en PM til Hackerjac
#fltk Tak for info. De har ligget i lang tid, og jeg kan ikke huske alt info omkring dem.
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Jeg vil gerne snuppe Asus routeren til 750,- + porto
|
|
![]() |
|
#Zulu Jeg har sendt dig en PM
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Køber gerne det andet tastatur - har sendt PM
|
|
![]() |
|
![]() |
|
#kim T PM er modtaget.
Tastaturene er lige testet de virker fint med USB 3 og windows 10. Der var ingen problemer.
|
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Hvis der er en der hopper fra købet af et tastatur, så køber jeg gerne et.
|
|
![]() |
|
#Multibear
Begge tastaturer er solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |