|
Sony udsætter updatering - igen... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhjelholt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2008 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2015 kl. 16:40 |
Faldt lige over denne dateret 30. Nov. 2015
http://www.sony.dk/support/da/content/cnt-hn/prd-tvhc/android-tv-features-update-roe/KD-49X8305C Så nu når mit fine nye Sony næsten at fylde 1 år og kan stadig ikke bruge optage funktion. Det er simpelt hen for ringe Sony! |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Retur til forhandleren med skidtet......
Klaus |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hvis det er en funktioner eller andet, der ikke fungere i henhold til de aftalte (specifikationer) på aftaletidspunktet, så er der tale om en mangel. Denne kan du reklamere over, med henblik på at hæve handlen, og få dine penge retur. Jeg vil tro sådan en sag tager omkring et par minutter, når Sony skriver: "Vi er klar over, at visse funktioner eller services til vores nye TV-modeller endnu ikke er tilgængelige eller ikke fungerer som tilsigtet, og vi undskylder for forsinkelsen" En sag vil nok tage længere tid end et par minutter. Men den er jo nærmest selvforklarende, og burde kunne løses hurtigt. |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Jeg tvivler på, at man får lov til at sende skidtet retur, når nu Sony har taget forbehold for at visse funktioner først implementeres senere.
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Derfor formulerede jeg det som jeg gjorde. (det skal være en funktion der skulle virke på aftaletidspunktet). Når det så er sagt, så er jeg ikke sikker på, at Sony har så god en sag i deres forbehold, når tiden går så langt som op til 1 år, måske endda mere. Faktisk vil jeg næsten påstå, at de får nok ikke held med at skrive sig ud af denne handel på denne måde. Så kan man jo tage forbehold for alt funktionelt i ethvert produkt. Og det er bestemt ikke meningen med købeloven! EDIT... Spørgsmålet er også ret interessant i henhold til reklamationsretten. For funktioner der først implementeres senere, hvornår gælder reklamationsretten så? Faktisk har jeg slet ikke tænkt over dette scenarie, før nogen skriver om det nu. Kunne udvikle sig virkelig interessant. Redigeret af Kandersen - 03-December-2015 kl. 14:15 |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
men kommer der så enopdatering inden den 8?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Donkey87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2015 Status: Offline Point: 59 |
Kan ikke se der er noget at diskutere. Den ene netbutik efter hinanden sælger sony fladskærme, hvor specifikationerne siger: "twin tuner" & "Usb-optagelse".
Så længe de ikke retter specifikationerne til, eller laver en "OBS" beskrivelse ved produktet, så ligger den lige til højrebenet. Heldigvis. |
|
![]() |
|
Ja, så mangler vi bare, at disse netbutikker/forhandlere henviser til Sony´s (producenten) "forbehold", når en forbruger reklamere over produktet. Så kører Bilka-møllen endnu engang. Det er sgu efterhånden sørgelig underholdning, på forreste række! |
|
![]() |
|
Donkey87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2015 Status: Offline Point: 59 |
Ja. Det er ikke sikkert der kommer en hurtig afgørelse, men til gengæld er jeg ret sikker på udfaldet.
|
|
![]() |
|
Mente det også som, at der burde komme en hurtig afgørelse. Ellers enig!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |