|
IPAD 2 MINI SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2015 kl. 19:09 |
Sælger denne da jeg har købt er surface pro 4, der er stadig garanti på, jeg skal bare finde æsken hvor kvitteringen ligger, den er uden ridser og med et super Logitech cover rødt & blåt, billeder følger.
Redigeret af jugglerq - 04-December-2015 kl. 19:31 |
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken størrelse, og er det med wifi eller wifi+modem ?
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
det er med 16GB & kun wifi
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
PM sendt, 1500 budt hvis den kan afhentes i Herlev og du har en kvittering :)
Gerne imorgen ved 17-tiden :)
Redigeret af diskodaddy - 03-December-2015 kl. 22:10 |
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Slettet og tilføjet til mit indlæg over dette.
Redigeret af diskodaddy - 03-December-2015 kl. 22:10 |
|
![]() |
|
diskodaddy PM & SMS sendt
|
|
![]() |
|
Modtaget
|
|
![]() |
|
Afhentet hos #0 her til aften, og kan varmt anbefales som sælger.
Alt var som beskrevet, og jeg er fuldt tilfreds med købet :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |