|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-December-2015 kl. 15:23 |
Flot Yamaha receiver der også kan bruges til hjemmebiograf [6k]. Den velkendte Yamaha kvalitet og lyd. 500kr i Ribe.
Billeder kan mmses Redigeret af exlærer - 08-December-2015 kl. 11:56 |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske god ide at skrive modelnr.
![]() |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
Ja da.
Tak for det. Det er rx-v630rds 290watt |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Sådan en har jeg (haft) den spiller rigtig godt. Sønnen har arvet min, han er rigtig glad for den.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Hej Ning
Takker for de pæne ord på forstærkerens vegne |
|
![]() |
|
Sebastian-Petersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2015 Sted: Select a state/ Status: Offline Point: 15 |
Hvis vi splitter portoen og du kan sende den til mit arbejde, så tager jeg den gerne for de 500. :)
Kan du sende et par billeder til 28745057? Og ellers er der ingen fejl på den? MVh. Sebastian
|
|
![]() |
|
Hej Sebastian
Har sendt nogle mms billeder. Vil lige til at veje den. Skal muligvis også købe en flyttekasse til den da det næsten er muligt at få en ordenlig kasse da alt er blevet fladt. Vi kan lige aftale mere omkring forsendelse og overførelse ved pb eller sms. Har kun kørt to kanal på den da jeg ikke kan finde remoten. Og der virker alt som det skal. Har i øvrigt min. én gang om måneden en tur fra Ribe til Sjællands Odde eller Herning Mvh Johan |
|
![]() |
|
Privat besked sendt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |