|
S: Denon AVR-1908 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sdky ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-December-2015 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2015 kl. 21:45 |
Hej Recordere,
Jeg købte i sin tid denne hos Hi-fi Klubben, har brugt den meget lidt og den har ellers stået pakket væk. Det er kun forstærkeren, der er ingen manual, fjernbetjening osv. Giv venligst et bud, der er en anden der har den til salg på DBA til 1500kr; jeg har selv oprettet en tråd derinde hvor den er sat til 1250kr. Billeder kan ses her, http://www.dba.dk/denon-avr-1908-71-kanaler/id-1020466720/ Tak. Edit: Jeg glemte at nævne jeg er bosiddende i Glostrup, men arbejder til dagligt i indre by København. Så evt. køber kan modtage varen et af de to steder, eller den kan fragtes.
Redigeret af sdky - 05-December-2015 kl. 21:49 |
|
![]() |
|
sdky ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-December-2015 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |