|
Dolby atmos lofthøjtalere..hvilken? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2015 kl. 07:16 |
Er på udkig efter nogle dolby atmos lofthøjtaler til mit setup.. lige pt bruger jeg nolge fra logitech computerhøjtaler (4 stk) som midlertidig for at høre det:)
Har kigget lidt på disse https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/kompakthojttalere/cambridge-audio-ws30-/?gclid=CjwKEAiAs4qzBRD4l-2w7qOoqEMSJABauikXTmpVsMh6GB35ulCEe0gAMhIbXmJQFiFAnQVC1yrzmRoCwmLw_wcB eller disse http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hojttalere/R14S/klipsch-r-14s-reolhojttaler-2-stk?scid=EXT_IPROADD_272&as_templateId=481039&gclid=CjwKEAiAs4qzBRD4l-2w7qOoqEMSJABauikX8nZDdLElg57tld993pelzckEtNmbOqyhmcOZCz61CRoC4E7w_wcB håber at høre hvad i har af højtalere for at få nogle ideer til hvad jeg kan købe:) De andre højtaler jeg har er 7.1.4 jbl es25 (front) jbl es10 (side ) jbl es30 (Bag) jbl lx 10 (front)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil du høre en vild ide..???
Nu når alle dine andre højttalere er JBL, var det så ikke smart at smide JBL i loftet også.? ![]() Redigeret af strecker - 06-December-2015 kl. 07:45 |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Som Strecker skriver, få fat i 4 stk jbl es30, så er du flyvende....
|
|
![]() |
|
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
skal så lige sige at det hele står i min stue så tror sku det bliver lidt voldsomt med sådan nogle es30 i loftet:)
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Jeg bruger de ws30 du linker til. Prøv at se i min biotråd
De er i hvert fald billige Redigeret af Sejrsen - 06-December-2015 kl. 10:20 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
xtz S2
|
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Ville bruge JBL ES10. Den er flad og kan monteres i loftet.
|
|
![]() |
|
Sejrsen spiller de godt disse højtalere :)
|
|
![]() |
|
Vasen... Ja det var da også en mulighed :)
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Jeg vil sige at de spille ok som lofthøjttalere. Som fronter dur de nok ikke :) |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Jeg ved ikke om du har fundet nogle endnu, men fandt denne video.
https://m.youtube.com/watch?v=q2jWpW10BeM Måske det kan hjælpe. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |