recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 04-December-2015 kl. 15:23
Flot Yamaha receiver der også kan bruges til hjemmebiograf [6k]. Den velkendte Yamaha kvalitet og lyd. 500kr i Ribe.

Billeder kan mmses

Redigeret af exlærer - 08-December-2015 kl. 11:56
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 15:26
Måske god ide at skrive modelnr.
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 15:30
Ja da.
Tak for det. Det er rx-v630rds 290watt
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 09:36
Sådan en har jeg (haft) den spiller rigtig godt. Sønnen har arvet min, han er rigtig glad for den.

Ning
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 10:08
Hej Ning
Takker for de pæne ord på forstærkerens vegne
Til top
Sebastian-Petersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-December-2015
Sted: Select a state/
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebastian-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 15:22
Hvis vi splitter portoen og du kan sende den til mit arbejde, så tager jeg den gerne for de 500. :)

Kan du sende et par billeder til 28745057? 

Og ellers er der ingen fejl på den?

MVh. Sebastian
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 18:02
Hej Sebastian
Har sendt nogle mms billeder. Vil lige til at veje den. Skal muligvis også købe en flyttekasse til den da det næsten er muligt at få en ordenlig kasse da alt er blevet fladt. Vi kan lige aftale mere omkring forsendelse og overførelse ved pb eller sms.

Har kun kørt to kanal på den da jeg ikke kan finde remoten. Og der virker alt som det skal.

Har i øvrigt min. én  gang om måneden en tur fra Ribe til Sjællands Odde eller Herning
Mvh
Johan

Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 13:52
Privat besked sendt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu