|
Forlænge højttalerkabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2015 kl. 12:52 |
Ved godt at jeg nok bliver slået ihjel nu, men jeg skal have flyttet mine baghøjttalere 1/2 meter og kablerne er ikke sådan lige til at skifte da jeg skal skille det meste af væggen ad
![]() |
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja da.
Det er bare et elektrisk signal, så du kan lodde, crimpe eller samle det med skrueterminaler præcis som du har lyst til, bare du laver en samling der også ville være forsvarlig til 230V :-) Der findes også såkaldte BFA-stik, som kan bruges som hunstik sammen med almindelige bananstik, så er det lidt nemmere at ændre på end en fast samling. Det kunne også være en god ide at afslutte kablet i væggen i en vægdåse med bananstik. Så ville det være nemmere at ændre på opsætningen senere. Måske en ide til andre der pusler med at lægge højttalerkabel i væggene (husk at det skal være godkendt til det).
Redigeret af HenrikStevn - 08-December-2015 kl. 13:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |