|
Adgang til Asus RT-ac68u |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2015 kl. 22:16 |
Hej
Jeg har lige købt mig en Asus RT-ac68u router. Planen er at anvende den som Access point. Jeg har fået slået DHCP fra på den og måske også sat ip-adressen på den til 192.168.1.2, subnet 255.255.255.0. Nu kan jeg desværre ikke få adgang til den. Jeg har via min router fra Bredbånd Nord prøvet at lave en statisk ip til den på 192.168.1.2 uden det hjælper. Jeg har prøvet Asus værktøj til at finde den Jeg har prøvet at indlæse en ny firmware uden det er lykkes mig. Jeg har forsøgt med factory reset, men det kan jeg ikke få til at virke (men den funktion virker vist ikke rigtigt på routeren jvf. mange skriverier på nettet.) Nogen der har et bud, nu hvor jeg har dummet mig. På forhånd tak Jesper |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet om den bruger 192.168.0.1. I stedet for ?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Factory reset = hold reset knappen inde, til power lyset går ud.
Klaus |
|
![]() |
|
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Tak for de to forslag - det prøver jeg lige og vender tilbage.
|
|
![]() |
|
Så har jeg fået det op at køre.
Factory reset virkede - takker mange gange. Jeg kunne ikke komme i kontakt med den på 192.168.0.1. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |