|
Nvidia Shield |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2015 kl. 19:52 |
Hej...
Jeg synes ikke jeg kan se så mange spil til min Shield. Bl.a. mangler jeg VainGlory, som de reklamere for på deres facebook. Har selvfølgeligt prøvet at søge efter det. Er det fordi spillet kun er på US shoppen. Er det bare mig, eller har jeg gjort noget galt ? Mvh Christian
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det til Shield generelt. Eller til Shield Android Tv?
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Det er Nvidia Shield TV modellen, der ikke er mange apps til,
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Androdid TVer kører på en anden Play Butik, så udvalget der er anderledes, der er spil, men ikke mange. Smart TVer er faktisk ikke så smarte. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det er nu min Shield boks som jeg har sat til mit tv, som jeg synes der mangler spil på, men den kører måske samme system som tv ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det gør den vist nok ja, er dog ikke sikker, så det er ikke som den butik der er til Telefoner/Tablets. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Har lige undersøgt det, via en Video på YT, det er IKKE samme Play Butik som til Telefon/Tablet, det er en butik specielt til Android TV, med indhold optimeret til det brug. |
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er jo et touch-spil. Hvis du nu fik det installeret på din Shield, hvordan havde du tænkt dig at styre det så? Stå henne og trykke på TV'et? :P
Det er rigtig som Radiomanden siger. Android TV har ikke samme Play Store som Android. Apps skal være optimeret til TV brug, før du kommer på denne Play Store. |
|
![]() |
|
Fandt en Video på YT der forklarer hvordan APKer kan sideloades til konsollen, det må du selv studere nærmere. For at få alt ned, så kræver det en enhed der kører Full Android OS, og det tror jeg ikke at konsollen kan fixes til at gøre. |
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Men den bliver jo ikke bedre af at sideloade. Spillet understøtter ikke controller. Den er lavet til touch. Så den vil ikke virke på konsollen.
|
|
![]() |
|
Det er helt rigtigt, det forklares også i Videoen, det betinges at Appen er kompatibel med konsollen. |
|
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Nvidia har desværre ikke levet op til det de lovede ved lanceringen, hvad angår spil. Der er visse dele af nettet, der er begyndt at blive lidt utilfredse over det: Men prøv dog at giv Geforce Now en chance. Det er deres spilstreamingtjeneste. Det er et ret fedt koncept og man kan jo prøve det gratis i en periode.
Redigeret af Rasmus Larsen - 11-December-2015 kl. 11:20 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |