recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Din top 3 julefilm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Din top 3 julefilm

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Din top 3 julefilm
    Sendt: 19-November-2014 kl. 18:48
Sikkert et emne der har været debateret her før, men giver det et skud alligevel:)

Hvad er din favorit julefilm? - Jeg skal have købt mig et par stykker i år, men savner lidt insiration.

En af mine egne er Polar Expressen, som er blevet lidt en nyklassiker i min familie.

Så er der selvfølgelig Alene Hjemme filmene. Jeg anskaffede mig i foråret en boks med Santa Claus (Tim Allen fra Tool Time). Ingen forventninger, men en julefilm kan i mine øjne slippe afsted med meget, bare der er hygge...

A Christmas Carol har jeg set en enkelt gang og den står på min liste.
Fars fede Juleferie er vel også en klassiker efterhånden.
Egentlig savner mig barnlige hjerte nogle tegne/animerede julefilm, men jeg kan faktisk ikke komme i tanke om nogen.
Long kiss goodnight og Die Hard er også altid på et tv juleprogram, men ikke rigtig julehyggelige syntes jeg. Men de skal da ses.

Hvad er dine favoriter?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 18:50
Die Hard Thumbs UpEmbarrassed
Fars fede juleferie
Lethal weapon

Redigeret af kim.t - 19-November-2014 kl. 19:13
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 18:53
It´s a wonderful life.
Alene hjemme.
Die Hard.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 19:43
Jeg tænker også på Gremlins, som en julefilm for mig. :)
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 20:14
I tillæg til de der allerede nævnt, vil jeg også byde ind med:

Bad Santa
Love Actually
Til top
René M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Vejle, DK
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 21:12
Jeg har følgende som julefavoritter:

Gremlins
Bad Santa
Die Hard
Alene hjemme
Fars fede ferie
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 22:01
1. Die Hard
2. Trading Places
3. Gremlins
           
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 22:46
Til top
eyvind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: København
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eyvind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 23:34
1. Die Hard
2. Trading Places
3. Lethal Weapon (Ender altid op med at se alle)
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 02:10
Gør som alle nordmændene, se Bjergkøbing og efterfølgeren Jul i Bakkekøbing :-)
Niels
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 02:44
Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:

Gør som alle nordmændene, se Bjergkøbing og efterfølgeren Jul i Bakkekøbing :-)
Niels

Skulle det allerede være en tradition at nordmændene ser Jul I Bakkekøbing?
Det har jo meget lidt at gøre med Bjergkøbing Grandprix. Men at det ligefrem skulle være "som alle nordmændene", det har jeg svært ved at tro på...
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 10:31
Jeg har de seneste to 24. december set "Bergensbanen" - togturen som NRK optog i forbindelse med dens 100-års jubilæum.
Det er den downloadede version fra NRK Beta, hvor jeg så "krydrer" den med julemusik, så man både hører lyden fra togets førerhus og julemusikken.
Det hele varer lige godt syv timer og kan bruges som "baggrundsstøj" eller som adspredelse mens man venter på juleaften.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu