|
Din top 3 julefilm |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2014 kl. 18:48 |
Sikkert et emne der har været debateret her før, men giver det et skud alligevel:)
Hvad er din favorit julefilm? - Jeg skal have købt mig et par stykker i år, men savner lidt insiration. En af mine egne er Polar Expressen, som er blevet lidt en nyklassiker i min familie. Så er der selvfølgelig Alene Hjemme filmene. Jeg anskaffede mig i foråret en boks med Santa Claus (Tim Allen fra Tool Time). Ingen forventninger, men en julefilm kan i mine øjne slippe afsted med meget, bare der er hygge... A Christmas Carol har jeg set en enkelt gang og den står på min liste. Fars fede Juleferie er vel også en klassiker efterhånden. Egentlig savner mig barnlige hjerte nogle tegne/animerede julefilm, men jeg kan faktisk ikke komme i tanke om nogen. Long kiss goodnight og Die Hard er også altid på et tv juleprogram, men ikke rigtig julehyggelige syntes jeg. Men de skal da ses. Hvad er dine favoriter?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die Hard
![]() ![]() Fars fede juleferie Lethal weapon
Redigeret af kim.t - 19-November-2014 kl. 19:13 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
It´s a wonderful life.
Alene hjemme. Die Hard. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Jeg tænker også på Gremlins, som en julefilm for mig. :)
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
I tillæg til de der allerede nævnt, vil jeg også byde ind med:
Bad Santa Love Actually |
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Jeg har følgende som julefavoritter:
Gremlins
Bad Santa
Die Hard
Alene hjemme
Fars fede ferie
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
1. Die Hard
2. Trading Places 3. Gremlins |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Intet slår Rare Exports: A Christmas Tale
![]() |
|
![]() |
|
eyvind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
1. Die Hard
2. Trading Places 3. Lethal Weapon (Ender altid op med at se alle) |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Gør som alle nordmændene, se Bjergkøbing og efterfølgeren Jul i Bakkekøbing :-)
Niels |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Skulle det allerede være en tradition at nordmændene ser Jul I Bakkekøbing? Det har jo meget lidt at gøre med Bjergkøbing Grandprix. Men at det ligefrem skulle være "som alle nordmændene", det har jeg svært ved at tro på...
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Jeg har de seneste to 24. december set "Bergensbanen" - togturen som NRK optog i forbindelse med dens 100-års jubilæum.
Det er den downloadede version fra NRK Beta, hvor jeg så "krydrer" den med julemusik, så man både hører lyden fra togets førerhus og julemusikken. Det hele varer lige godt syv timer og kan bruges som "baggrundsstøj" eller som adspredelse mens man venter på juleaften. |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |