recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - v: Nvidia Shield TV boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

v: Nvidia Shield TV boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: v: Nvidia Shield TV boks
    Sendt: 12-December-2015 kl. 16:38
Hej 

Jeg har købt en Nvidia Shield, og kan ikke helt blive gode venner med Android og alle de opsætningsmuligheder.

Det er købt på Black Friday og der er selvfølgeligt kvittering med.

Hvis jeg beslutter mig for at sælge er der mon nogen herinde der vil give de kr. 1.195,- som det kostede den ene dag.

Det er selvfølgeligt i perfekt stand og med remote og controller.

Dagsprisen er kr. 1.599,-

Det befinder sig i Hillerød

/Christian
Til top
teleplus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér teleplus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 20:19
Jeg købte også min Nvidia Shield i El Giganten til Black Friday.

Leverede den tilbage i går - kunne vælge mellem penge tilbage, tilgodebevis eller noget tilsvarende fra butikken (jeg valgte Apple TV 4)

Fortalte at skidtet leverede elendig billede på både Plex og Kodi - den forklaring accepterede de uden yderligere spørgsmål.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu