|
Backup af NAS |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-December-2015 kl. 16:03 |
|
Hejsa. Jeg er ved at købe en Synology DS415+ og vil også lige kigge på en backup-løsning.
Jeg vil bruge NAS'en til fotos, hjemmevideoer og dokumenter, og søger en cloud-løsning, hvor det er muligt at gemme en sikkerhedskopi af indholdet på NAS'en. Det kan godt blive 3-5 Gb. Findes der løsninger, hvor det er muligt, og kan man opsætte noget automatik, så der tages backup om natten. Jeg abonnerer på Google Drive, men jeg kan ikke læse mig til en løsning med Google. Redigeret af jjdk - 11-December-2015 kl. 16:04 |
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
som det er lige i øjeblikket, så skulle amazon være den absolut biligste. - det koster stort set intet at lægge noget derud, men til gengæld skal du betale hver gang du skal hente data.
|
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for info. Kender du til, om der findes løsninger til NAS, hvor der automatisk kører backup, fx om natten og op i skyen.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synology har indbygget Backup & Replication som bl.a. kan tage backup til nogen cloud tjenester, deriblandt Amazon S3. Der findes også mulighed for backup til Amazon Glacier og andre. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
ceefive
Super bruger Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej jjdk - fandt du en god løsning ?
Jeg sidder lige og kigger på Synology CloudStation funktionen. Ser ud for mig som om der er mulighed for at synke med CloudStorage hos Synology - med versionskontrol. Gratis - men så tænker jeg på om der er fælder i det... :) |
||
jjdk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte en DS716+, men er ikke nået til at anvende cloud- og backupløsningerne.
Så jeg håber på, at andre byder ind.... |
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
d19s
Bruger Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har koblet min synology op på one drive, hvor jeg har 45 gb
jeg har selv valgt de mapper på synology, som jeg vil have backup af, dvs hvergang jeg lægger nyt i mappen, ryger de op i one drive
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan bruge Amazon Cloud Drive:
https://www.amazon.com/clouddrive/home Ubegrændset plads koster 36$ om året. Så er der en app der syncer din NAS med skyen.
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan kun se den pris som hedder 59,99 $ Hvordan kan man få det til 36 $ om året?
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sorry. Du har ret det er 60$. Jeg havde regnet det ud til lidt over 360 kr, så derfor kom jeg til at skrive 36.
|
||
jjdk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har lige kigget på Amazon Cloud Drive.
Jeg kan se, at jeg kan downloade nogle apps, men ikke umiddelbart til min Synology NAS. Jeg kunne godt tænke mig en løsning, hvor backup kører helt automatisk, fx om natten. Og en pris på 60$ om året for ubegrænset plads, skræmmer mig bestemt ikke. Nogen er kan komme med konkrete løsninger, der fungerer nemt - dels hvilken online-tjeneste, og dels hvordan NAS'en sættes op til det.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal bare inst. Clous Sync på din Synology. Eneste ulempe med DSM version 5 er at du kun kan sync et katalog. Det skulle være ændret i version 6 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |