|
Logge ind på Spotify med Facebook-password |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2015 kl. 23:00 |
Hej
Jeg har længe været irriteret over at jeg har tilknyttet min Spotify-konto til Facebook, men det er åbenbart umuligt at løsne denne sammenknytning? Medmindre man lukker sin konto og opretter en ny, med alt det bøvl det giver. Og så har Spotify jo min adgangskode til Facebook? Eller hvad, er jeg bare paranoid?
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har ikke din adgangskode, men de har muligvis ret til - på dine vegne - af sende status-opdateringer til din FaceBook-account.
Dette mener jeg dog du kan fratage dem via FaceBooks Web-interface... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |