|
Marantz SR7010 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2015 kl. 13:09 |
Jeg overvejer MÅSKE ovenstående...
jeg kan dog ikke forstå, hvorfor der står, at der kun er 9 * 200 watt, når der tydeligvis på billedet er 11 højtaler udgange. - http://www.recordere.dk/2015/09/ny-marantz-topmodel-av-receiver-dtsx-klar/ Jeg syntes aldrig at jeg har oplevet, at der ikke er nogen udgangseffekt ved højtalerterminal i en reciever. Grunden til dette er, at jeg gerne vil - hvis det kan lade sig gøre: køre 7.1 i stuen køre 2.0 i køkkenet (zone 2) køre 2.0 i alrummet (zone 2) og dette vil jeg gerne uden brug af ekstern forstærker. Men som jeg læser det - kan det ikke lade sig gøre. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har processor til 11 kanaler, men har kun 9 effekttrin, så man vælger hvilke 9 udgange der skal være aktive.
Hvis du vil benytte alle 11 kanaler samtidig, skal der tilføjes en effekt. Redigeret af strecker - 15-December-2015 kl. 13:17 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
vil det så også sige, at hvis man gerne vil køre 7.2.4 skal der tilkobles et effekttrin?
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Eller aktive højttalere
![]() |
|
![]() |
|
Hvis det nu ikke er aktive højtalere
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Jeg mente det som et alternativ til en løs effektforstærker og passive højttalere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |