recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz SR7010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marantz SR7010

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz SR7010
    Sendt: 15-December-2015 kl. 13:09
Jeg overvejer MÅSKE ovenstående...

jeg kan dog ikke forstå, hvorfor der står, at der kun er 9 * 200 watt, når der tydeligvis på billedet er 11 højtaler udgange. - http://www.recordere.dk/2015/09/ny-marantz-topmodel-av-receiver-dtsx-klar/
Jeg syntes aldrig at jeg har oplevet, at der ikke er nogen udgangseffekt ved højtalerterminal i en reciever.

Grunden til dette er, at jeg gerne vil - hvis det kan lade sig gøre:
køre 7.1 i stuen
køre 2.0 i køkkenet (zone 2)
køre 2.0 i alrummet (zone 2)

og dette vil jeg gerne uden brug af ekstern forstærker.

Men som jeg læser det - kan det ikke lade sig gøre.

Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 13:14
Den har processor til 11 kanaler, men har kun 9 effekttrin, så man vælger hvilke 9 udgange der skal være aktive.
Hvis du vil benytte alle 11 kanaler samtidig, skal der tilføjes en effekt.

Redigeret af strecker - 15-December-2015 kl. 13:17
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 13:25
vil det så også sige, at hvis man gerne vil køre 7.2.4 skal der tilkobles et effekttrin?
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 13:46
Eller aktive højttalere Smile
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 19:15
Hvis det nu ikke er aktive højtalere
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Hvis det nu ikke er aktive højtalere

Jeg mente det som et alternativ til en løs effektforstærker og passive højttalere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu