|
Problemer med Windows 10 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2015 kl. 09:36 |
Efter at jeg har opgraderet til Win 10 kører det langsomt (internet)
Den "tænker" for længe Et spil som har kørt perfekt i Win 7 har nu udfald i lyden Hvad skal jeg slå fra eller til?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever det samme med internettet efter jeg har opgraderet. Går nok tilbge til Windows 7 på en af mine PC'ere.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Som første gang, jeg forsøgte mig med Windows 10, får jeg tit meddelelsen "Hmm, vi kan ikke åbne denne side" Det var hovedgrunden til, at jeg gik tilbage til Win 7
(der kommer meddelelsen aldrig)
Redigeret af jake51 - 19-December-2015 kl. 16:43 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Efter opgraderingen skal det dedikerede grafikkort arbejde hårdere ved spil (mere larm) Hvad kan det være? |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Har du prøvet at opgradere din driver, eller alternativt prøve at rulle tilbage til en ældre driver.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Hvis du har opgraderet vil jeg anbefale dig at lave en clean installation af Windows 10.
|
|
![]() |
|
Er gået tilbage til Win 7, gad ikke det bøvl
Det var præcis de samme problemer som tidligere på året, da jeg prøvede Win 10 første gang Problemet er vel så, at sikkerhedsopdateringerne til Win 7 ophører januar 2020 ![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Jeg har efterhånden hjulpet en del med at opgraderer til Windows 10 og må sige, at de fleste skulle der laves en Clean Reinstallation, da der var for mange fejl i den der bare blev opgraderet.
|
|
![]() |
|
Hvad er så en clean reinstallation og hvordan gør man det?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Du henter Windows 10 fra MS og inst. helt på ny.
Alle dine inst. programmer, skal så også inst. igen. Inden du går i gang vil jeg anbefale at du tager en Backup af din pc. Den kan f.eks gøres med Macrium. Du kan hente Win 10 her: https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 På siden kan du hente et værktøj. Med dette værktøj kan du enten lave en ISO fil eller bruge en USB pen. |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Sjovt så forskelligt det er.
Kender en del der har opgraderet til 10, og vi er alle mega glade for den. Ingen problemer - at all :) Glædelig jul Til alle, håber jeres problemer bliver løst :) |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
+1 Enkelte småproblemer med drivere på et par laptops efter opgradering, men de var let løste.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |