|
NET-ID Phillips 55PUS8809/12 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joa08 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2015 Sted: 2650 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2015 kl. 18:45 |
Hej Gutter!
Jeg har fået mig et nyt Phillips tv (55PUS8809/12), og bestilt nogle kanaler fra Yousee. Yousee siger at jeg skal lave mit NET-ID om til 00100 eller 100. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvordan jeg ændre det i fjernsynets menu? (er helt lost.. :D) Håber der er nogle der kan hjælpe mig :-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du har de almindelige pakker, samt extra kanaler skal der bruges net 100, hvis det er bland selv, så er det 111. På mange TVer når man på You See skal indlæse kanaler kommer man først til en side i Tuning menuen hvor man skal indtaste de parametre udbyderen oplyser, derefter kan søgning startes. Det må og vil fremgå af manualen hvordan det gøres. Der skulle komme en sådan frem når der vælges søgning på Kabel TV. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
joa08 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2015 Sted: 2650 Status: Offline Point: 2 |
Tak :-)
Jeg brug for en simpel "timeline" over hvordan man gør det. Da manualen er lidt indviklet... |
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |