|
apple tv4 uden dts lyd |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
djspeedy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2015 kl. 21:05 |
har gennem længere tid brugt en jailbreaket apple tv2 med "kodi" v14,2, og har uden problemer kunnet afspille mkw. filer med dts lyd.
nu har jeg så fået mig en apple tv4. køber appen "mrmc" som er det samme som "kodi" eller det gamle "xbmc", og der kan jeg ikke afspille med dts lyd. er der nogen der kan sige mig om det kan være rigtigt eller er der en indstilling jeg ikke lige kan få øje på. har forresten også prøvet med "plex" med samme resultat. mvh. dennis.
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender ikke lige MrMC til ATV4. Men med Kodi skal man aktivere det inde i indstillingerne.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
ATV understøtter ikke DTS, men skal ikke kunne sige om kodi kan passthrough
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Eneste afspiller til ATV4, der kan klare DTS endnu, er Infuse 4 Pro. Den minder så også utrolig meget om Kodi i sin opbygning. Om den omtalte afspiller får support for DTS med tiden, ved jeg ikke.
Men en anden gang, husk nu lige at undersøge sådan noget først, inden du trykker køb. Hvor længe er det siden du købte app'en? Måske kan du nå at få pengene tilbage, så du kan bruge dem på Infuse i stedet. |
|
![]() |
|
djspeedy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
nagash. mener du at hvis jeg køber infuse 4 pro så kan atv4 godt dts. synes nemlig jeg kom omkring et indlæg hvor det lød som om atv4 slet ikke kan uanset programmer, hvor det skulle være apple selv der har gjort det på den måde.
mvh. dennis.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er lige præcis det jeg siger, ja.
DTS-HD er endda på vej, men så vidt jeg kan forstå, så er det ikke klar endnu. Infuse er i øvrigt samme afspiller, som der blev brugt på en Jailbroken ATV2 med Firecore. http://firecore.com/infuse |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Infuse kan passthrough DTS signal
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
MrMC kan også afspille DTS, det skal bare slåes til i indstillingerne.
Har både MrMC og Infuse og begge kan afspille DTS. Redigeret af Giffel - 19-December-2015 kl. 11:20 |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
lige en opdatering.
jeg kunne ikke finde nogen steder i indstillingerne på mrmc hvor det kunne slås til, men infuse pro løste mine problemer og jeg er glad :-) mange tak for jeres input og god jul derude. mvh. dennis.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
Giffel, når du nu har begge Apps, kunne du så fortælle, om nogen af dem kan afspille iso-filer? Både dvd og bd...
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Det tror jeg ikke at de kan. Jeg har dog ikke nogen iso'er og prøve med.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Micras19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 55 |
Infuse understøtter pt. ikke iso filer.
Der er også stadig et problem med DTS, som en del forstærkere har problemer med. Men der arbejdes på at finde en løsning. http://firecore.com/forum/topic/13646 Men ellers er det en meget velfungerende app til streaming fra NAS. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |