|
PLEX til Xbox og PS |
Besvar |
Forfatter | ||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-December-2015 kl. 17:21 |
|
Ville lige informere om, at PLEX nu er gratis til alle 4 konsoller nu (Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 og PlayStation 4)
Fik en mail fra dem i går, men har dog ikke tjekket på min XBONE endnu. Man kan læse mere om det her https://plex.tv/downloads |
||
DraX
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
AWSOME...
Er det kun i en periode? Eller for good ??
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For good.
|
||
DraX
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm virker umiddelbart fint nok, men til tider streamer den ikke specielt godt og hakker en del.
Så den kommer desværre ikke til at erstatte min WD box som jeg havde håbet :( |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men hvis alle "Stationære" enheder er blevet gratis. Så skal det også være på håndholdt, så fruen kan se rejseholdet og krøniken oppe i sengen
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Håndholdt? Mener du tablet og telefon? For det koster stadig penge. Men det er ikke Plex Pass, men derimod et engangsbeløb for app'en. Dog kan man ret tit få den på tilbud, eller ligefrem helt gratis, gennem Amazon App Store, hvis man har Android. |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal hente denne her:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.plexapp.android Jeg kan desværre ikke se hvad den koster, da jeg allerede har købt og betalt, så der står ikke en pris på knappen for mig :) |
||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har nærlæst på plex, at man kan vælger enten plexpass fra hjemmesiden, eller inapp køb af appen
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det fik jeg så også læst i beskrivelsen under den app jeg linkede til :)
De har åbenbart lavet det om siden jeg købte app'en for godt 1½ år siden. |
||
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogen der ved om kodi kommer til xbone. Har set de har snak om det, men ved ikke om det er eller bliver aktuelt
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |