recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv 4 - synology nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv 4 - synology nas

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv 4 - synology nas
    Sendt: 22-December-2015 kl. 18:33
Kan man via en Apple tv 4 streame fra sin synology nas ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 18:35
Ja det kan du hvis du henter en af de app som er medie afspiller.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 21:31
Ok det må prøves
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 09:49
nb ikke alt indhold kan vel streames, det skal være kombatibelt indhold, dernæst kan bitraten spille ind afhængig af forholdene derhjemme, dårligt wifi kan give noget hakken
Mvh

René
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 19:01
eftersom vlc nu er klar til atv4 burde man nok forvente en del kompatibilitet, afhængig af hvilke codec de har kunnet smide med i applikationen. Det er nok næppe fuld ffmpeg kompatibilitet.
Til top
nenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-December-2006
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2015 kl. 15:14
TvOS appen Infuse Pro har indtil nu afspillet alt jeg har kastet efter den fra min Synology (eksterne undertekster kun via SMB), men der er pt. et problem med stuttering (lag) som de dog arbejder på og mener de har en løsning til snart.
Jeg har prøvet MKV, AVI, TS, MP4, MPEG2

Til top
u2u2u2u2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2006
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2u2u2u2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2015 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

eftersom vlc nu er klar til atv4...
Den er IKKE klar endnu...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 16:08
Virker til man skal købe pro version
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2009
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 00:06
Er der nogen grund til at DSVideo (Synologys egen app) ikke skulle kunne bruges? Med den på telefon eller ipad kan man streame fra Synology til ATV
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2009
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 22:19
Det er rigtigt, det ville være smart at bare kunne tænde ATV og fra den tilgå sin NAS med ATVens fjernbetjening. Min ATV er ikke seneste generation så jeg har aldrig brugt andet end DSVideo eller andet Airplay middleware

Redigeret af JBoysen - 27-December-2015 kl. 22:19
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu