|
K: Velodyne SPL 1200 Ultra |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2015 kl. 19:38 |
Jeg søger ovennævnte subwoofer. Skriv hvis i vil af med en og hvad i skal have for den.
NB: Den sidste jeg købte gav jeg 3500,- for
![]() |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3500? Så tager jeg gerne to også
![]() Held og lykke med købet, tror den bliver svær. Men lækker sub, det er det😀 |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Jeg er godt klar over at det nok er en urealistisk pris :) men hvis folk vil sælge må de komme ud af busken og nævne deres pris
|
|
![]() |
|
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
Virkelig fantastisk SUB du der søger - kan godt forstå du vil have fat i den :-)
Jeg tror desværre roligt at du kan forvente, at den sælges til omkring 9.000 - 10.000 kr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |