recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee + ekstra router...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee + ekstra router...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CyberKurt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Januar-2011
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CyberKurt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee + ekstra router...
    Sendt: 22-December-2015 kl. 22:07
Hej.
Jeg har efterhånden prøvet alt, tror jeg.
Har følgende problem:
Jeg har YouSee Netgear C6250 modem. Det har dog kun 2 LAN porte, og jeg har brug for flere....
Jeg har også en Netgear AC1200, model R6100 router med 4 LAN porte som jeg gerne vil bruge som "switch"?
Når jeg kobler dem sammen, kan jeg dog ikke se de enheder der er kablet på den?
... Og jeg vil gerne bibeholde YouSees trådløse, da det er bedre end R6100 åbenbart....

Håber der er nogen der har de vises sten til at løse dette ;-)

Vh.

Erik

Redigeret af CyberKurt - 22-December-2015 kl. 22:42
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 22:46
Du skal slå DHCP fra på Netgear R6100 så det kun er Netgear C6250, der udleverer IP adresser via DHCP.
Hvis du har kablet til WAN porten på R6100 så skal du flytte kablet over til en LAN port. Ifølge specs kører den kun 10/100 Mbps så jeg ville nu købe en Gigabit switch i stedet for.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu