recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Windows 10 Outlook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Windows 10 Outlook

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Windows 10 Outlook
    Sendt: 22-December-2015 kl. 19:07
Har hidtil brugt Outlook 2012 hvilket har fungeret fint, men den anden dag fik jeg en mail fra ms om at jeg skulle opdatere den, hvis jeg ville fortsætte med at bruge den. Siden har jeg ikke kunne åbne programmet. Så er nu gået over til den indbyggede i Windows 10.

Provlemet er, at den opdaterer utroligt sløvt. Sletter jeg en mail, går der timer før det slår igennem på mine andre enheder, også selv om jeg trykker synkroniser inden jeg lukker programmet. Kan man ændre denne hastighed, alternativt. Kan jeg benytte et andet program.
Har ikke så gode erfaringer med. Thunderbird.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 19:13
har jeg ingen problemer med - det lugter ret langt væk af noget fejlindstilling, men har ingen ide om hvad det kan være andet end enten pop eller imap indstillingerne. (afhængig af hvad du bruger! der er vanvittig mange fejlkilder her!)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 19:33
Problemet har været på begge de maskiner jeg har benytte..

pop eller imap....... Embarrassed

Bruger live-mail hvis det giver et hint 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 19:40

Hvad har du tastet ind i din konto under opsætnigen, er det pop eller Imap.? F.eks er G Mail en Imap konto.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 20:00
well jeg tastede ind, at det var en live mail, og så havde programmet styr på resten. må lige rode og se om jeg kan finde indstillinger til det
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19560
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvad har du tastet ind i din konto under opsætnigen, er det pop eller Imap.?

"Slår igennem på andre enheder" - så er det næppe pop!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 08:34
Har samme problem som dig, og har søgt meget rundt omkring på nettet for at se om der var en løsning, men nej. Der er masser der har lignende problemer med synkronisering i windows 10's indbyggede mail program, så noget kunne tyde på, at det er moget skrammel de har bragt på markedet.

Redigeret af pfugl - 23-December-2015 kl. 08:39
/Peter
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 11:06
Er "glad" for det ikke kun er mig. Så gider jeg ikke søge dybere i ddt

Må se om jeg kan finde en anden klient der kan bruges.
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 11:23
Det kommer også an på hvad udbyder du har mail hos.

Det er ikke alle der vil bruge standardporte, så kig evt på din udbyders side for at se om der står noget.
Jeg bruger Thunderbird til stofamail, gmail og anden mailudbyder uden problemer med synkronisering
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

Det kommer også an på hvad udbyder du har mail hos.

Han skriver det er live mail. Ergo er hans mail hos Microsoft.

Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

Det er ikke alle der vil bruge standardporte, så kig evt på din udbyders side for at se om der står noget.
Jeg bruger Thunderbird til stofamail, gmail og anden mailudbyder uden problemer med synkronisering

Brug Port 143 for imap, og evt 587 for udgående, da 587 oftest tillades som smtp port hos udbyderne.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 12:27
Sidst jeg brugte Thunderbird, så var der aldrig slettet mails, når jeg loggede på hotmail.com.

Jeg kunne simpelthen ikke gennemskue hvad jeg gjorde forkert. Men kan da være, at jeg skal prøve igen
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2015 kl. 13:14
Livemail er et program ikke en udbyder.

Kig her for evt hjælp til opsætning af en hotmail :

http://www.howto-outlook.com/howto/accountsettings.htm#outlookcom-imap

Redigeret af Theilo - 23-December-2015 kl. 13:17
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu