recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv - budget 10-12k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv - budget 10-12k

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DonWerner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonWerner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv - budget 10-12k
    Sendt: 24-December-2015 kl. 08:59
Hejsa,

Jeg er sikker på det er spørgsmål, som er blevet stillet 1000 gange før, men håber alligevel I vil hjælpe mig på rette vej. Jeg skal ud at købe et nyt tv og har et budget på 10-12 kilo. Vil gerne have min. et 55" og for mig er det vigtigt med et godt brugerinterface, hurtige og letoverskuelige menuer. Smart TV delen er mindre vigtig, da jeg kobler et mediecenter til. Jeg synes Philips Ambilight er ret lækkert, men det er ikke et krav. Vil gerne kunne optage direkte fra tv'et til et USB-stick og dual-tuner kunne også være lækkert. Hvad vil I anbefale mig? Jeg synes det er en helt uoverskuelig jungle, for at være ærlig!

Hjælp! (og god jul!)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2015 kl. 09:31
Mit første bud er et Panasonic 55cx700. Som fås til under 9000.

Rigtig godt billede, nem og oveskulig brugerflade.   Men smart tv delen er ringe. Men du har jo mediecenter tilsluttet.

Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2015 kl. 09:46
Som du siger har emnet været oppe mange gange og man skal kun igennem et par sider her i forummet og på flatpanels før man støder på de første 5 tråde om emnet. Men nu skal jeg ikke spille smart, for kunne selv finde på at gøre det samme Embarrassed

Ovenstående bud er godt. Fik mine forældre til at investere i det og billedet fejler ikke noget. Jeg selv har stadig en gamle plasma x10y fra panasonic og jeg synes det gør det langt bedre. Ellers er der samsung JU7005 og JS8005, som også er gode bud. Sonys x85c skulle også have godt billede, men android ødelægger vidst oplevelsen, efter hvad jeg kan læse mig til rundt omkring.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu