|
Apple tv 4 - synology nas |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2015 kl. 18:33 |
Kan man via en Apple tv 4 streame fra sin synology nas ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det kan du hvis du henter en af de app som er medie afspiller.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
Ok det må prøves
|
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
nb ikke alt indhold kan vel streames, det skal være kombatibelt indhold, dernæst kan bitraten spille ind afhængig af forholdene derhjemme, dårligt wifi kan give noget hakken
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
eftersom vlc nu er klar til atv4 burde man nok forvente en del kompatibilitet, afhængig af hvilke codec de har kunnet smide med i applikationen. Det er nok næppe fuld ffmpeg kompatibilitet.
|
|
![]() |
|
nenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-December-2006 Status: Offline Point: 96 |
TvOS appen Infuse Pro har indtil nu afspillet alt jeg har kastet efter den fra min Synology (eksterne undertekster kun via SMB), men der er pt. et problem med stuttering (lag) som de dog arbejder på og mener de har en løsning til snart.
Jeg har prøvet MKV, AVI, TS, MP4, MPEG2
|
|
![]() |
|
u2u2u2u2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2006 Status: Offline Point: 86 |
Den er IKKE klar endnu...
|
|
![]() |
|
Virker til man skal købe pro version
|
|
|
|
![]() |
|
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
Er der nogen grund til at DSVideo (Synologys egen app) ikke skulle kunne bruges? Med den på telefon eller ipad kan man streame fra Synology til ATV
|
|
![]() |
|
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
Det er rigtigt, det ville være smart at bare kunne tænde ATV og fra den tilgå sin NAS med ATVens fjernbetjening. Min ATV er ikke seneste generation så jeg har aldrig brugt andet end DSVideo eller andet Airplay middleware
Redigeret af JBoysen - 27-December-2015 kl. 22:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |