|
Nyt TV: 3000-6000kr klasse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zalamdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2015 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2015 kl. 15:29 |
Hej alle,
Jeg står overfor snarligt at købe et nyt TV (læs kommende 14 dage). Men jeg er ærlig talt på bar bund overfor hvad jeg skal købe. Mit primære brug af TV er: - Konsol gaming (PS4) - Streaming (netflix+viaplay sport) - ad-hoc TV kiggeri (primært TV avisen) Det mest centrale er det er godt til streaming og PS4, da jeg går meget lidt op i om nyhederne fremstå i full-hd. Størrelsen skal være: 46'-55' men er ikke fastlagt (pt har jeg et 32' tommer så alt er en updgrade på den front). Mit budget er i omegnen af 3000-6000kr, men kan strækkes, såfremt kvalitetsforskellen er markant bedre. Lad mig høre, hvad I synes |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |