|
NAS / PLAX / Beovision Avant 55 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2015 kl. 20:22 |
Hejsa,
Jeg har et beovision avant 55, og har netop opdaget vidunderprogrammet PLEX, som giver mig adgang til trådløst at streame mine film fra min macbook til mit tv, uden det hakker eller fryser, og med et lækkert interface. Jeg vil nu gerne drage mere nytte af denne mulighed, og har ladet mig hører at man kan bruge en NAS til dette. Det jeg egentlig er efter er at have en enhed jeg kan ligge mine film på, og som jeg kan afspille direkte fra på mit tv. Optimalt set, trådløst, men jeg kan leve med hvis den f.eks. skal tilsluttes tv’et via HDMI. Jeg kunne godt tænke mig at boxen havde 4K mulighed, idet mit tv jo har det, men jeg faktisk trods de 6 måneder jeg nu har haft tvet, endnu ikke har set en 4k film på det, da jeg ikke har regnet ud hvilken kilde jeg skal bruge til det (Har kun apple tv på tv’et, og det dur jo ikke til 4K - og man kan åbenbart heller ikke afspille 4k film via USB indgangen). Så jeg håber I vil hjælpe en nybegynder med den perfekte opsætning. Jeg er ikke ude på at have en kæmpe filmsamling, så det er ikke den slags setup vi er ude i, men jeg ønsker mulighed for f.eks. at kunne ligge en hel tv serie +2-3 film på denne her disk, og tilgå dem via PLEX / DLNA adgangen på mit tv. Jeg er faktisk i tvivl om dette vil give mig 4k mulighed, men hvis ikke, så hører jeg gerne andre anbefalinger. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |