recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CA modul fejlmeddelser?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CA modul fejlmeddelser?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jahafa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Farum, DK
Status: Offline
Point: 254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jahafa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CA modul fejlmeddelser?
    Sendt: 26-December-2015 kl. 22:52
Hej.

Jeg har et Samsung 55" H8005 fra 2014 (med One connect box)
jeg har Yousee kabel tv. Jeg har fuldpakken og to ekstra kanaler der kræver kort.

Jeg har to CA moduler og to kort fra Yousee, så jeg kan bruge begge tunere i Tv.

Jeg får fejlmeddelelser med "du har ikke adgang til video" eller "du har ikke adgang til lyd", men kan se/høre kanalen uden problemer. Trykker jeg ok for af fjerne fejlmeddelelsen, dukker den op ca. ti sekunder senere. Begge CA moduler er fra Yousee.

Biterror er 0, og signal/kvalitet viser 100.

Nogen der har et bud på hvad der er galt?

JH
Marantz KI Pearl Lite
Marantz SR5005
B&W 805D
Bluesound Node
Sonos Connect
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 09:24
CI+ moduler har før givet problemer. Hvis det er sådan nogle du har, så prøv moduler uden + hvis du har mulighed for det. Se desuden i TV'ets manual om den beskriver problemet.
Ellers spørg Yousee og Samsung.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu