|
BIlligst Pre out |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2015 kl. 22:08 |
|
Hej ![]() Mine nye højtalere er bare de sejeste men jeg mangler at få en billigste løsning til pre out på minimum center og eventuelt surround kanalerne. Min Linn Klimax DMS skal bruge en processor eller Receiver til HDMI passtrough http://docs.linn.co.uk/wiki/index.php/HDMI_Setup Miniums Krav er 1) DTS-HD Master Audio 2) Dolby TrueHD 3) Pre out på minium centeren 4) 4k pass trough 5) Billig Billig fordi det skal være en midlertidig løsning indtil min Linn klimax Exakt bliver opgraderet til surround, kan gå fra 6 - 24 måneder. Billigeste jeg kan finde er http://tapeconnection.dk/product/yamaha-rx-v779-6251/ Men kan det ikke gøres billigere ? gerne noget brugt. Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den Yamaha du har fundet, er vist bedste bud. De er umiddelbart dem, der smider pre-out i den laveste klasse. De fleste andre skal lige en klasse eller to højere op.
Alternativt skal du finde en brugt, men de tidligere års modeller, var der ikke mange med HDMI 2.0 og HDCP 2.2 imellem.
Så ja, tror RX-V779 er eneste reelle bud. |
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
OKI og fjerner man 4k hvad er så buddet ? kan jo køre 2. HDMI direkte til skærm ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Så ville jeg gå efter den billigste i Yamahas RX-V7xx serie du kan finde brugt. Jeg har selv en 771 som kan alt det du eftersøger, pånær 4K selvfølgelig. Sådan nogle burde gå for 500-1000kr.
|
||
![]() |
||
|
Lyder som en perfekt ide Linn har testet en Yamaha RX-V671 og det er jo lille broderen og den fungerede fint ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
||
![]() |
||
|
Ak de røg sku over 2500kr på ebay hver gang gider sku ikke give over halv nypris for noget gammelt, så jeg købte en sprit ny Marantz SR5010 håber den fungere til det HDMI pass trough jeg skal bruge ;O) Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |