|
streaming Den danske filmskat |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2015 kl. 17:33 |
Jeg har nok været lidt naiv da jeg gav min gammel far, Den danske filmskat i julegave.
Han ejer ikke mobil eller ipad, dog ejer han en gammel pc. I min naivete troede jeg at man kunne streame Den danske filmskat direkte på hans panasonics tx-50ASX603, uden chromecast, mobil, eller ipad. Men når jeg prøver at afspille film via Panasonics browser beder den om silverlight, som jeg selvfølgelige ikke kan installere da det ikke er kompatible med pana tv. Er der en smart måde man kan få det til at virke på, uden vi skal ofre penge på chromecast, mobil osv. på forhånd tak : |
|
![]() |
|
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det samme ønske har jeg osse...
Så jeg lytter lige med... |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har PC HDMI, hvis nej så er det med CC fra kompatibel enhed. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |