|
Bedste 3D film ?? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
47oo
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Næstved Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-December-2015 kl. 21:59 |
Hej der ude jeg søger nogle input fra jer og jeres erfaring med 3D film, hvilke film i syntes er de bedste medhensyn til effekter osv.
Kom gerne med jeres top 5 liste 👍 |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
De bedste jeg nok gar set er
Ant-Man Final Destination 5 Sin City: A Dame to Kill For Fright Night (2011) |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Terminator Genesys Avartar Gravity Mad Max Fury Road Edge of Tomorrow Jurassic World Jupiter Ascending. San Andreas |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har set RIGTIG mange film i 3D, men kun fire af dem, vil jeg vælge at se i 3D når jeg skal se dem igen:
Gravity (bedste 3D - no other movies come close) Life of Pie Everest The Walk Jeg har set Avatar to gange i 3D, men skal jeg se den igen engang, bliver det også i 2D. Mad Max og Edge of Tomorrow, har også rigtig fed 3D, men jeg foretrækker dem i 2D. Redigeret af dr gonzo - 22-December-2015 kl. 22:31 |
|
47oo
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres input jeg har til dags dato købt i 3D
Avatar Gravity Toy story 3 Clash of the titans (har jeg set og var mere end skuffet det eneste jwg så i 3D var i menu'en) Wrath of the titans Man of steel Legend of the guardians Parates of the carabine 3 Hobbitten alle 3 |
|
jojedk
Junior bruger Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hugo
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan er Hobbitten?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
47oo
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke set dem endnu jeg syntes bare at filmene var gode pg cdon.com har 62% rabat på 3D udgaven så de kostede kun 300kr
|
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden sammenligning, den nye Star Wars
Redigeret af Pallec - 23-December-2015 kl. 09:40 |
|
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var inden og se den nye star wars igår, og igen igen igen viser 3d, at det ikke er i stand til at tilføre en film en ekstra dimension... (Høhø)
3d er stadigvæk bare spild af penge både for produktionsselskaber og forbrugere.
|
|
47oo
Funktioner
Tak(0)
|
Hunt nu vil jeg lige tilføje at Pasiv 3D som vises i normale biografer ikke rigtig lever op til aktiv 3D Der er så meget forskel at de næsten brudte have hver sit navn.
Når jeg så siger at aktiv 3D er bedst uden undtagelse så mener jeg altså ikke på et tv da billedet simpelhen er for lille til at kunne opnå de omtalte effekter. Jeg vil helt klart sige min 90" lærred og en fornuftig 3D projektor 👍 så bliver man budt velkommen til en helt anden dimission |
|
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har set Avatar og et par andre i 3D og det siger mig ikke rigtigt noget , er efter min mening spild af penge.
Det giver ikke det store wauvvvv effekt for mig. Stein |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |