|
Waoo + pfSense |
Besvar |
Forfatter | |
cederstrom
Junior bruger Oprettet: 17-Juni-2005 Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-December-2015 kl. 23:42 |
Hej.
Jeg kan simpelthen ikke få pfSense til at fungere med Waoo IPTV multicast trafik. Det fungere fint med min gamle asus-router, så problemet ligger helt sikkert med pfsense og dens opsætning. Er der nogen her der har sat pfSense op til at køre TV? med IGMP Proxy ? Har forsøgt at følge forskellige guides, men altid samme resultat, sort skærm :(
|
|
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne det tænkes at det er fordi mange af kanalerne er krypteret?
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
nej det har intet med krypteringen at gøre. Det er pfsense der blokerer for trafikken (deraf den "sorte skærm" som egentlig er lidt misvisende, for der kommer ganske enkelt ikke noget signal ud til tv'et!)
Prøv at google "iptv pfsense" - der kommer en del frem - blandt andet i deres eget forum https://forum.pfsense.org/index.php?topic=30983.0 (waoo er jo ikke enestående i at levere iptv)
|
|
cederstrom
Junior bruger Oprettet: 17-Juni-2005 Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Jeg har nu fået nogle kanaler til at fungere, dem der har multicast adressen 233.138.* - Men dem der har 233.138.* kan jeg ikke få til at fungere. Selvom jeg har tilladt 233.* og tilføjet 233.* til igmp proxy så alt burde være åbent. :/ Har også tilføjet 88.83.72.* og 87.104.255.* Er dog sikker på hvad de to adresse helt præcis skal gære, har fundet dem ved at google rundt omkring Waoo og IPTV. :/ Kan være jeg bare mangler at åbne for en eller anden adresse... Kan simpelthen bare ikke finde ud af hvilken. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |