|
Kabler i vægge |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2015 kl. 01:17 |
|
Hej Jeg er ved at overveje at få mine kabler lagt ind i væggene. Jeg har bestemt mig for at jeg vil have et vægudtag og så et alm kabel m. bananstik herfra til min receiver. Nogen der har erfaringer med den slags? Jeg har kunnet finde enkelte "købe" løsninger, men det har været på en metal plade eller også har prisen været for høj til min smag (>400kr for 4 hun-banastik i en plade der kan sætte i en normal boks som en stikkontakt). Jeg vil gerne have noget der passer i stil med stikkontakter etc. og søger derfor i den stil/størrelse. Nogen forslag? Nogen der kender disse?
|
||
---------------------
Samsung UE55F8005 Yamaha Rx-A2020 Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3) B&W PV1 PS3 80 GB |
||
![]() |
||
Johnny k ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2015 Sted: Dianalund Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den nx-wp-060 er da kun til en 50'er stykket. Kan den ikke bruges?
|
||
![]() |
||
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
|
Det var netop spørgsmålet, om det er nogen der kender til den, om den ville kunne monteres på en alm. indbygningsboks til en stikkontakt. Syntes prisen er meget attraktiv ift de danske alternativer jeg kan finde. Men hører gerne fra folk der har gjort sig erfaringer med den slags. Vil helst finde noget som jeg kan få elektrikeren til at sætte op når han alligevel skal igang med at lave andre installationer.
|
||
---------------------
Samsung UE55F8005 Yamaha Rx-A2020 Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3) B&W PV1 PS3 80 GB |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
|
Det er forkert formfaktor/størrelse. Skruer vil gå udenfor underlag og ind i væg i stedet. Jeg ville nok selv finde passende størrelse blænddæksel: Bore huller og montere nogle 4mm bananbøsninger fra ebay, i stil med disse: Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |