recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - synology nas ds 411j opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

synology nas ds 411j opsætning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: synology nas ds 411j opsætning
    Sendt: 29-December-2015 kl. 22:09
Hejsa, har sådan en nas med 4 harddiske i... den driller lidt og vil gerne starte den forfra og sætte den op igen....

den skal kun bruges som harddisk plads og ikke sættes op i noget raid.. har ikke forstand på det.. men nogen der kan hjælpe +?

har så vidt jeg husker 4 harddiske i 3 på 3tb og en på 2tb.... ( som jeg husker det)

ved godt at alt forsvinder hvis jeg restarter den med alt nyt.. men det er ok...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 06:50
Hvad er det der der driller ?

Under disk håndtering kan du bestemme hvilken Raid diskene skal køre.
Og mener det er forklaret samme sted
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 10:19
Jeg ville vælge SHR (synology Hybrid Raid), der mister du minimalt med plads, og du får samtidigt noget sikkerhed ved harddisk nedbrud og det er nemt hvis du senere vil skifte til større diske.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu