|
BeoPlay H7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2015 kl. 13:54 |
Glædelig jul alle sammen
Jeg købte BeoPlay H7 her den anden dag og kan kun sige de spiller skide godt og egentlig perfekte til mit forbrug men støde på et problem ret hurtigt når jeg for binder med Bluetooth til min iPad Pro så mister jeg forbindelse eks er på youtube starter en video ingen problem men skifter til en anden video starter op normalt men efter 1-3 sek går den på pause på grund af den har mistet forbindelse det samme når jeg lytter til musik på iPad Pro Håber der er en der kan forklare MVH BJepsen |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg læste på et tidspunkt en anmeldelse af enten H7 eller H8 og der blev det nævnt at der var problemer med BT forbindelsen. De fik derfor tilsendt et nyt sæt hvorefter problemet var løst.
så jeg ville få dem byttet til et par nye og se om det så ikke bare spiller. |
|
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svar
Jeg fandt problemet havde et trådløst BT tastatur stående tæt på min iPad da jeg slukkede den prøvede jeg for sidste gang og har ikke haft nogen problemer siden |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |