|
Ny iPhone - 6S eller 6S Plus + |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-December-2015 kl. 13:04 |
|
Det er blevet tid til at pensionere min iPhone 5. Hustruen har lige fået en 6S´er og den er fin med Apple´s læder etui på.
Jeg var også sikker på jeg skulle have én 6S´er magen til, men efter at have rodet lidt med onklens 6S Plus og en del googling er jeg nu kommet en del i tvivl om ikke jeg skal springe på Plus modellen. Jeg er storbruger mht. mail, fotos, video etc og er træt af at skulle lade i løbet af dagen på jobbet - så hælder til Plus udgaven - men er lidt bekymret for størrelsen i dagligdagen. Nogen anbefalinger/erfaringer?
|
||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
||
9els1
Super bruger Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg valgte en 6+ og det har jeg slet ikke fortrudt.
Det er lidt ligesom med et nyt fjernsyn som man nok synes virker lidt voldsomt stort i stuen...efter ganske kort tid gør det ikke noget, og efterhånden ville det ikke skade med et der var større ;-) (Hvis man også skal bruge telefonen som GPS i bilen er størrelsen helt perfekt) |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo kun dig selv der kan bedømme det. Jeg købte 6S fordi det er en stor opgradering på 1 tomme større skærm end min gamle 4S. Svært at se mig selv med større tlf, den er lige tilpas synes jeg.
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køb 6S plus - det skal være dyrt. Kun fattigrøve køber 6s - og den skal minimum være 128 gb. Køb kun i rosaguld hvis du er bøgse.
Seriøst: Der er SÅ mange lign. tråde på nettet og reviews/sammenligninger af 6s og 6S plus på youtube at jeg ikke forstår du stiller spørgsmålet på et forum som dette. Det er en subjektiv holdning og en som du 100% selv skal tage ud fra de fordele som du potentielt kan få ved at skifte fra den ene til den anden og omvendt. Er 5.5" for stort? - kommer an på hånden og bukselommen!
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Steve, hvad har du selv?
|
||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
|
En telefon som jeg selv er glad for.
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Steve er hård i sin retorik, men faktisk har manden en god pointe. Jeg kan ikke svare på, hvor stor en telefon der er den rette for dig.
Jeg har personligt en telefon, som faktisk ikke passer i de de bukser, jeg havde på i går. Min gamle telefon passede fint i disse bukser. Min mor ville blive idiot af sådan en telefon, men til mit brug er det slet ikke så tosset. Den eneste der kan svare på, hvor store dine bukselommer er, om du evt gider bøvlet ned en telefon som ikke nødvendigvis kan være i alle dine lommer og samtidig har en størrelse, hvor du kan tage fejl af den og et skærebræt, er dig. Jeg har valgt min prioritering, men kender mange som kigger på mig, som var jeg en idiot pga. dens størrelse. Men som man siger lille *i* = stor telefon. *erne dækker selvfølgelig over ordet bil |
||
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har begge modeller... Den lille 6'er, er bare super handy, og passer i enhver lomme. 6 plus kan derimod være en udfording i bukselommerne, men skærmstørrelsen er dejlig når telefonen rent faktisk anvendes som en smartphone ;)
Som du selv nævner, så er batteriet også værd at tage i betragtning, hvis ikke du vil lade hver dag
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Steve - fedt svar og meget rammende! Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ah en tretten tommer |
||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, Sony Z3 compact som jeg elsker for dens gode batteritid, kompakte størrelse og performance jeg er mere end tilfreds med til mit brug - og 3500 er også en anelse over hvad jeg vil bruge på en telefon, så den ramte et sweetspot. Se, jeg kan sagtens forstå vi ikke alle kan have samme smag og budget, men det er skam også derfor tråde som disse burde boycuttes da man oftest bare vil komme med en subjektiv vurdering. Det er derfor der tit opstår flamewars mellem Android, WP og iOS-lejrene. God søndag, Kamilla
|
||
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I et forum hvor folk bygger hjemmebio til 100k+ or argumenterer for at højttalere til 70k er alle pengene værd kan det næppe undre at nogle vil bruge 7k på en smartphone ?
Anyways min frue er tidligere på året gået fra en iphone 4s til en iphone 6 og hun har allerede fortrudt at hun ikke tog en 6 plus. Jeg kender to andre som har en plus og de har ikke fortrudt, så jeg tror ikke man skal forskrækkes at første indtryk af størrelsen. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |