|
MÅ SLETTES |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ellert ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2015 Sted: Skødstrup Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2015 kl. 09:18 |
Jeg sælger mine Dali Mentor Menuet.
De er fra november måned 2013 og i farven Satin White (mat hvid). Jeg har også Dali Connect E-600 standere til salg (farve sort) og som passer menuetterne perfekt. Pris samlet 5800,- Pris for højttalerne alene 5000,- Redigeret af ellert - 20-Januar-2016 kl. 22:16 |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil give 2000kr for dine højttaler da ny prisen er 5000kr. https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/kompakthojttalere/dali-mentor-menuet-se-kompakthojttaler/
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
ellert ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2015 Sted: Skødstrup Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for tilbudet, men nej tak. Det er rigtigt at Hi-Fi Klubben har sat deres SE-version ned, men det er ikke helt de samme som mine. Mine står faktisk til en højere nypris hvis det endelig skal være (3699,- stykket - og dog, for den gamle pris var 3300,- stk indtil DALI hævede prisen). SE versionen fåes i én finish (Ruby Macassar) og med opdaterede delefilter samt terminaler. Om den er bedre eller ej er jo en smagssag og kan man lide den nye er det jo bare den man skal købe. :-) Jeg vil gerne rette min pris til 4500,- (fast pris) for højttalerne alene. Pris inkl. stander 5300,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |