|
Blu-ray receiver??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Rosenhøj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2016 kl. 19:37 |
||
Hej,
Leder efter en samlet enhed, med blu-ray og 5.1 receiver. Ved Harman Kardon har haft sådanne enheder, men de er åbenbart udgået! Findes der alternativer til dette? På forhånd tak for hjælpen. |
|||
![]() |
|||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Arcam kommer med en ny snart ;O) http://www.arcam.co.uk/products,Solo,Music-Packages,solomovie.htm |
|||
![]() |
|||
Rosenhøj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
||
Hvordan er Arcam typisk prissat? Hvad vil sådan en sag komme til at koste? |
|||
![]() |
|||
julefanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2015 Sted: Kalundborg City Status: Offline Point: 22 |
||
Jeg har lige solgt min Harman BDS 5 :)
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
||
Iflg. WhatHiFi er den nye Arcam Solo Movie prissat til 2000 £ i UK. Så den engelske pris er tæt på 20.000kr, hvilket som regel bliver lidt dyrere i Danmark, men er selvfølgelig ren spekulation. |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
||
Det var det jeg tænkte, det bliver sgu nok lidt over niveauet, for hvad jeg havde tænkt mig. Findes der ikke andre end Arcam, der producerer sådan en enhed? Som er prissat lidt mere i nærheden af Harman Kardon. |
|||
![]() |
|||
||
Så den godt, men vil gerne have noget med HDMI ind, så jeg ikke skal flere kablinger end højest nødvendigt op til tv'et. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |