|
AC / DC strømforsyning |
Besvar |
Forfatter | |
bech312
Ny bruger Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2016 kl. 19:25 |
Hej.
Er der nogen måde man kan gøre sådan en klassisk adapter mindre? Eller findes der noget jeg har overset? Sagen er den at jeg skal have monteret en ældre bluetooth højtaler væghængt, men synes det ser en smule klodset ud med den store klods af en adapter. Højtaleren er en 80cm lang soundbar, som hænger 2 meter oppe, så der kan måske være mulighed for at lægge en form for adapter oven på. Er der nogen der har nogle gode forslag eller fifs til hva jeg kan gøre? Jeg har iøvrigt samme problem med den samme soundbar som hænger under mit tv, hvor der simpelthen ikke er nok plads bag ved fjernsynet til adapteren. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Købe en lille switchmode forsyning?
Hvilke størrelser de fås i, afhænger af hvilken strøm og spænding de skal kunne levere. Klaus |
|
bech312
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus.
Tak for dit hurtige svar. Vil du uddybe hvad en switchmode forsyning er, så jeg kan undersøge det nærmere?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan en typisk en til en bærbar computer eller en elektronisk forsyning til halogenlamper. Den jeg har til min Fujitsu bærbare fylder nærmest ingenting, den er lidt mindre end denne. Det er et "Mickey Mouse" stik der er i enden af den - hvis du kender størrelsen på et sådan. Klaus |
|
bech312
Funktioner
Tak(0)
|
Ja okay, så er jeg med. Var ikke klar over det hed en switchmode.
Men sådan en ville nok bedre kunne være bag tv'et. Og den er noget nemmere at gemme bag soundbaren når den hænger på væggen.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er der valg med den existerende forsyning.? Hvis ikke kablet er langt nok forlænges det så der kan tilsluttes nærmeste vægudtag. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |