|
Roku i DK |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2016 kl. 14:11 |
Hej. Har gået og luret lidt på nogle at de nye 4K bokse. De fleste af dem har ikke optisk lyd udgang som jeg får brug for. Jeg kan dog se at Roku 4 har sådan en port. Spørgsmålet er egentlig bare om man kan få sådan en til at virke her i DK. F.eks. om man kan bruge den til Netflix 4k.
Altså kan man bare bruge den som den er eller skal der ninja tricks til og i så fald hvilke? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En Audioextractor løser dit problem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Så nemt går det nok ikke. Den skal være kompatibel med HDCP 2.2 for at virke. Der findes et par stykker der skriver at de kan, men de koster fra 180$ og op for dem jeg har fundet. Det var nu heller ikke det jeg var ude efter. Spørgsmålet var om man kan bruge en Roku4 i Danmark uden større hovedbrud.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Flatpanels har noget om det her. http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1444116569 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Altså jeg ved csn-teknik har én og jeg har selv prøvet det lidt af. (Min egen er på vej)
Det virker pisse godt og lynhurtig. Men.!!! Der er vist nok et eller andet med de der us adresse eller hvad fanden det nu var han nævnte. Det finder jeg selv lige lidt ud af når den lander. |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Jeg har ikke prøvet Roku 4 endnu, men de tidligere bokse kunne man godt få til at virke i Danmark. Det kræver dog lidt arbejde med DNS'er osv.
Men det store spørgsmål er nok om man får 4K-signalet igennem. Der ved jeg ikke om Netflix/Roku har gjort et eller andet.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Det har virket fint med de 3 første afspillere.
Det eneste er opsætningen af selve din Roku konto. her har jeg med held fulgt denne guide https://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/1648826-creating-a-us-roku-account |
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg har kun købt min for at få noget nyt legetøj
![]() Jeg har ikke rigtig nogen interesse for 4K men ingen tvivl om det noget jeg køber når det kommer.!! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |