|
Phillips TV Serie 7600 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gerhard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2016 kl. 16:26 |
Leder efter anbefalninger, gode som dårlige, på en Phillips flaskærm 48/55PUS7600.
Jeg har ikke hørt alt for godt om TV`et, men da jeg er utrolig glad for Ambilight er jeg en smule bundet op på mærket Phillips som eneste tilbyder. Der skulle efter sigende være mange softwarefejl, nedbrud på Android, langsom kanalskifte osv... Har de fået styr på det, eller fikset problemerne med en opdatering? mvh Gerhard
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lurer også ludt på phillips pga af ambilight og Hue. Jeg er dog også bekymret over den store kritik af software i deres tv. Jeg bruger dog TDC boks som tuner osv så tænker det måske ikke vil give de store problemet. Jeg vd ikke hvad forskellen er på modellerne, men har du set dette tilbud ?
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/43PUS7100/philips-43-3d-led-smart-tv-43pus7100 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Bare rolig, ved mange Philips tv, har det ikke kun været smarte delen der er gået ned. Den helt almindelige brugerflade låser også, så noget så basalt som fjernbetjening ikke virker...
Klaus |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1450173133
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hvis det er en Android model, så vil jeg holde mig langt væk fra den. Philips har end ikke formået at lave et stabilt Wifi på serie 5 og 6 modellerne. Adskillige måneder efter, har de heller ikke formået at lave et fix.
Du vil være bedre tjent med at et billigt disco-lys fra Harald Nyborg, når nu du er interesseret i Ambilight, og et 30 år gammelt CRT TV.
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Kan man ikke få en led lyskæde der trækker strøm fra usb?
![]() |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
En norsk test, hvor de ikke er helt utilfredse:
http://www.dinside.no/935368/test-philips-65pus7600 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Dinside.no var i hvert fald tidligere totalt håbløs mht TV test . Det kan have ændret sig, men hvis rå billedkvalitet vægter højt ville jeg gå efter testsites som AVforums,Flatpanels og HDTVtest.co.uk . Omvendt kan flerfarvet ambilight ikke forenes med jagten på et korrekt billede . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Gerhard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Jeg siger mange tak for de svar der er kommet ind fra panelet.
Dog efterlyser jeg stadig et svar fra en bruger der har et sådant TV kørende hjemme og kender apperatet fra det virkelige liv og ikke kun fra anmeldelser.. Findes han?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |